Alla inlägg under oktober 2009

Av hazzel - 20 oktober 2009 09:09

Då har man landat lite & bott in sig lite hos mammsen.  Både jag & Melvin blev juh sjuk så fort vi kom hit, så humöret har trots det fina sällskapet inte varit på topp :( Är fortfarande på jakt efter bricanyl medicin..men ingen verkar vilja ge mig nå?! Funderar över möjligheten att uppsöka läkare här för att få recept..men det känns besvärligt. Igår var det så jävligt så trankarna på att uppsöka akuten inte kändes allt för avlägset. Huvva, tur endå att jag inte åkte dit. Fy faan...då skulle jag säkert varit kvar där ännu...det brukar juh ta sååån tiiiid :( Å eftersom mamma jobbar idag kan hon juh endå inte ta hand om Melvin om jag skulle ha blivit kvar där i natt å väntat... Well skit i det nu...


Idag äverväger jag att ta en promenad, om så bara för att komma ut i en luft som går att andas i :(

Kräktes även som faan i morse :( en Melvin satt där intill mig å "tuggade" på sin tandborste å var så nöjd trots mitt oväsen <3 Ja, för er som jag ännu inte berättat det för: Melvin ska få ett syskon!! <3<3


Nu ska jag pallra mig bort till soffan å bara vara lat ett tag :)


Ha det gott!!

Av hazzel - 14 oktober 2009 23:30

Dags att skriva några väl calda rader nu innan det är dags att åka...


I morron åker jag & Melvin till Sundsvall igen. Ska bli både skönt & roligt. Melvin har juh blivit så stor sedan sist så nu är han mer vild än tam å det ska familjen få "smaka på" :) Var till frissan idag oxå...lila, orange,svart å blond. sug på den du!! :P Jag blev i allafall skit nöjd :)


Hoppas på att hinna träffa en hög trevliga människor nu när jag kommer upp. Ja, jag vet...det brukar alltid låta så, å innan det är färdigt har jag träffat bara en hand full i allafall...men jag ska försöka bättra mig denna gång :) Maria: Vi SKA ta prommis denna gång! Right!?!?

Sara & Chricke: Jag SKA komma till er å fika å hällsa på pyret å söt gumman :)



Ja, jag ska så klart träffa många många fler..men nu måste jag gå å lägga mig...


Natti natti...


Av hazzel - 8 oktober 2009 14:34

Förklarade nyss för en tjej att jag är så dålig på att hålla hemlisar, så det är därför jag inte bloggar just nu!!


hihi....

Ovido - Quiz & Flashcards