Alla inlägg under juni 2009

Av hazzel - 28 juni 2009 23:08

Har en del att dela med mig av, men nu är jag på tok för trött :P

Kanske kommer lite uppdateringar i morron istället...



Av hazzel - 26 juni 2009 00:35

Det är fortfarande total brist på sömn :(

Begriper inte vad det är som är så svårt? :(

Kan bara inte "stänga av" mig.

Vänder å vrider på både tankarna å kroppen.

Täcket är för tungt, för varmt eller för prassligt...


I morron ska vi till banken, sen en promenad tillsammans...konstigt det där...att vi egentligen har mer tid med varandra nu när han jobbar natt, men vi umgås mindre :(


Har såklart vänt å vridit på min Sundsvalls tripp 100 ggr oxå...å det jag NU kommit fram till är att det nog kommer bli skönt för David att Jag å Melvin är borta ett tag...inte alls för att jag tror att han inte vill ha oss hemma...tvert om...han tar mig så för givet...att jag alltid fins här hemma när/ OM han vill spendera dagen eller stunden med mig. Nu kanske han inser att han saknas oss (?)


well...ett nytt försök då...


 natti!


Måste juh lägga upp två nya bilder på <3 oxå...

Av hazzel - 24 juni 2009 22:28

Nu är det 1v kvar tills jag å Melvin åker till Sundsvall.

Är lite nervös över tågresan, men jag ser såå fram emot att åka upp. Som det låter på David så kommer han att ta vara på veckorna som jag inte är hemma på bästa sätt..dvs hitta på sånt som kanske inte passar så bra med en liten knodd i huset. (eller en elak kärring :P ) JAG ska i allafall njuta av vistelsen som får ses som min semester i år :) Jag ska glassa i solen å ha det allmänt trevligt med familjen. (solen är beställd)


Har haft så mycke huvud bry  de sista dagarna så jag har inte uppdaterat så flitigt...men som man brukar säga: Allt löser sig! (?)

Av hazzel - 23 juni 2009 00:05

Kan inte sova...längtar så efter David. Är det inte fantastiskt hur man kan bli så på-nytt-förälskad igen <3 Det har inte hänt nåt speciellt, jag har väl bara "vaknat upp" & insett vilken underbar sambo jag har :)


Nu är han på jobbet, å Melvin sover sedan länge...bara jag å datorn som väsnas här hemma. Men nu när jag gnällt ur mig lite om min saknad kanskejag kan somna trots allt?

Natti!

Av hazzel - 21 juni 2009 18:03

Wee heee...joh men visst var det öppet :)

Nu har vi handlat lite allt möjligt som vi behövde. Bla. en barnstol (med massa tillbehör) så pyret kan sitta med oss i köket. En såndär badgrej som han kan sitta i, i badkaret. (fast den kommer från babyproffsen) Men tillbaka till IKEA...där handlade vi lite lampor & plafonder, haklappar i olika modeller & färger...å ja...massa mer.


Nu är jag vansinnigt trött, både i huvet & kroppen. Pyttling har nuss somnat, så jag överväger starkt att INTE gå bort till David efter att deras träning w slut idag, utan helt enkelt lägga mig å vila lite istället.



Av hazzel - 21 juni 2009 08:11

Visst är väl IKEA öppet idag?

Vi måste in å handla lite nu.

Melvin måste få sin egna stol bla...

å så måste vi köpa massa haklappar

(han dräglar juh såå mycke nu) <3


Skön avslutning på en riktigt bra helg blir det oxå :)

Var till svärmor igår & firade att David fyllt år.

Men Melvin fick oxå pressenter :)

Hihi...det är nåt magoskt över bebisar...alla handlar till han :)

Fick bla ett helt set med Villervalla kläder (som jag tycker så mycke om) :)

Va tvungen att gå å "byta blöja" å bara vipps råka byta tioll dom kläderna :) hihi...


Nä, nu svälter jag.. *frukost dax*

Av hazzel - 18 juni 2009 23:56

I morron är det midsommar, vet inte vad vi ska göra ännu...hoppas att vi hittar nån midsommarstång å lite glada människor i morron :)

Vi åker nog ut till Gränsö & kollar läget. Vill juh att Melvin ska få titta på lite folk (som förhoppningsvis dansar runt stången)


God natt alla fina människor. Hoppas att ni får en trevlig midsommar i morron!!



Av hazzel - 18 juni 2009 13:17

Fy så tråkigt det är :(

Ingen sol, "pojkarna" sover & jag har ingen ork till att laga mat idag :(

Har inte ens tagit upp nåt ur frysen. *Lat*


Blev ingen IKEA idag heller...kanske lika bra (?) *övertygar mig själv*

Men vi måste dit snart. Melvin har juh förtfarande ingen stol i köket å nu när han börjat få lite provsmak så måste han juh få en egen stol :) Åååh han är juh så sät när han äter :) Hihihi...


Måste kolla om jag har lagt över bilderna från hans första måltid på datorn...


Iiih...här kommer dom!!




Ovido - Quiz & Flashcards