Alla inlägg under november 2009

Av hazzel - 30 november 2009 09:29

Då var morronpasset avklarat å lilleman sover igen :) Själv sitter jag här med mina jävla nudlar & funderar över framtiden...? David kom hem med ett nytt besked and Akzo. Han kommer att gå över till dagtid, trots avtal & kontrakt om nattskift till å med årsskiftet, redan om två veckor. Tankarna om att flytta norröver har funnits där (från hans sida) under ett par veckor redan, å kanske kanske kan detta vara spiken i kistan för ett liv i småland!?!?!? Ja, jag vet, jag ska inte hoppas på för mycke..vi har juh varit med om detta snack förut, men va faan...jag måste juh få hoppas!?

Av hazzel - 29 november 2009 12:25

Nej tack :( Åker å kollar om det finns nåt skoj på rusta istället :)

Undrar om det är nån snö hemma nu?


hej...

Av hazzel - 28 november 2009 13:40

David är och kör bort massa saker som vi ränsat ut från "lilla rummet" å från källaren. Måste få till ett trevligt rum där inne igen, så som det var när pappa å co var hit i sommras :) Sedan dess har det bara blivit ett förvaringrutrymme för allt mellan himmel å jord...å mitt i detta kaos har David sovit. Well...det blir det oxå slut på nu, för nu åkte hans gamla tonårssäng UT!! Har inte bestämmt om vi ska göra "vårat" sovrumm eller "lilla rummet" till  "lekrum" ännu...håller på å skissar å donar... Vill juh ha en såndär IKEA säng som är vändbar, lite som en koja :) Å en bilmatta såklart, å ett tält...hmm...joo en låg bänk med bra förvaring under, tex backar  :)  :)  :)


Men jag vill juh flytta oxå...hem ni vet :(

Av hazzel - 27 november 2009 19:13

Ja, idag har jag äntligen orkat mig ut en sveng :)

Melvins feber har gått ner å min huvudvärk är...ja, ok i allafall. Var å handlade julgardiner till köket å lite annat kraffs, men mr. surpuppa går juh inte att ha med sig när man handlar såna saker. hahaha...bara gnäll gnäll gnäll...ja, David alltså, inte Melvin - han är juh min lilla solstråle :)Får gå å handla lite mer själv i morron :P


Nu ska jag gå å göra mig lite fika å slappa framför tv´n ett tag...orkar man vara vaken å kola på IDOL tro? Det som lever får veta :)


Om inte annat : G´natt på er alla :)

Av hazzel - 25 november 2009 21:16

Vill bara meddela att Ja, vi lever. Melvin är dock sjuk :( Han har feber & det är riktigt synd om han. Själv har jag sovit två timmat på snart två dygn, så jag ger mig själv rätten att avvakta lite med skrivandet här...



G´natt!

Av hazzel - 24 november 2009 09:28

http://www.lekmer.se/renderimage/renderthumb/false/maxx/none/maxy/none/alt/1/id/Ks_Kids_Drake_med_60_lekbollar


Denna draken ska Melvin få av Farmor i juklapp.


Ja, då var det tisdag så... Har en förmiddagsprommis planerad efter att Melvin ätit mellis. Sen är nog bara dagen som vilken annan tråkig dag som hällst. Måste masa mig iväg & träffa Maria med...

I morron ska jag förhoppningsvis träffa Agnetha, vilkat inte var igår direkt. Huvva va jag har försummat mina vänner den sista tiden :( *skämms*


Nu ska jag ta å hämta en till kopp kaffe så jag får nån form av ordning på huvet :P


Slänger upp en bild från i söndags oxå <3  

Av hazzel - 22 november 2009 21:52

Har hafft en riktigt trevlig dag med Davids föräldrar idag. Var & käkade på Tindered (= mumms) Men efter en sådan dag är jag nu heeelt slut i både kropp å själ. dags att sova med andra ord.


G´natt!

Av hazzel - 20 november 2009 21:09

Jag begriper ingenting...eller jo, visst gör jag det, men jag begriper ingenting ang TV´n (?) Jag, Melvin & Davids mamma åkte bort ett tag å när jag kom hem var TV´n avstängd...tänkte inte så mycke på det...var väll David som stängt av den innan han åkte på fest...? Men nu när jag skulle kolla så funkar den inte :( Ogiltig signal står det bara. What the fuck...vi har juh inte ens boxer längre, bara dom kanaler som ingår i hyran :( Ja ja...nu är klockan iofs för mycke för att jag ska lata mig på siffan...men det förbryllar mig endå.



Ovido - Quiz & Flashcards