Alla inlägg under september 2009

Av hazzel - 30 september 2009 21:20

Idag för första gången på två veckor lyckades jag ta mig ut både för att få en gnutta solsken i ansiktet å sen på kvällen för att andas ett par djupa andetag av den svara höstluften. My good va jag längtar hem nu... bara två veckor (cirka) kvar tills vi sitter på tåget :)


Fick tabletter som jag ärligt kan säga att jag var rätt skeptiska till, men dom fungerar juh!!!! Lyckan är total. Synd vbara att dom bara räcker i 5 dagar...sedan är visst denna period av medelmåtta ok liv över. *rädd* vad ska jag ta mig till sen då? Well...den som lever får veta...


Tänker extra mycke på Sara idag med, kan inte hjälpa att undra om inte hon hade ett finger med i spelet, eftersom jag mår så mycke bättre nu efter hennes läkande tankar. Det minsta jag kan göra är att återgälda med samma mynt. Så Sara...mina Varmaste tankar går till dig ikväll...hoppas att du mår bättre när natten blir till dag!?

Av hazzel - 29 september 2009 14:57

Nä, "A" jag mår fan inte så bra... sover å sover så mycke jag får chansen till :(

Har konstigt nog en hel del jag skulle behöva & vilja skriva ur mig om, men jag orkar bara inte just nu...ni får ha tålamod med mig(?) Det kommer uppdateringer innom kort ;)


Kram!

Av hazzel - 25 september 2009 14:06

Jahapp...då var man "här" igen då...

Tydligen är dte inte bara jag som har svårigheter med den nya looken, det är dess värre även så att det är svårt att "komma åt" den för en del läsare!? Kan det vara så att bloggjäveln nu helt bytt namn till hazzel.bloggplatsen.se  ?


Är hur som hällst välldigt seg idag...oxå. Jag är konstans trött å på ganska lätt irriterat humör. Beror med största säkerhet mycke på att jag inte tränat på snart två veckor nu :( Först va juh David sjuk, sen blev jag å Melvin sjuka oxå...Melvin är fortfarande snorig, men jag är mäst öm i kroppen å som sagt allmänt trött å hängig :(

Så nu ska jag gå å lägga mig på sängen å njuta av lugnet ett tag.


...Ser i allafall fram emot att komma hem snart :)

Av hazzel - 22 september 2009 21:42

"Du har inga kommentarer"


Nähää...men du vill jag inte skriva nåt heller!! :P

Av hazzel - 21 september 2009 21:33

Ja, då är man nyss hemkommen efter att ha blivit bjuden på "kvällsmiddag" på Tindered. Så otrolgt gott det var å va trevligt det var att komma ut å göra nåt mysigt tillsammans. Nu är Melvin stoppad i säng, men busungen, som fått tillbaka massa energi, kryper runt å rullar å har sig...allt utom att sova helt enkelt. Men sova det ska jag snart göra..är riktigt trött...å har rätt ont i magen med så det bästa är nog att sova bort skiten.


G´natt på er!!

Av hazzel - 21 september 2009 10:19

Har ingen aning om vad vi ska ta å hitta på idag...?

Jag är fortfarande hängig, å mådde riktigt pissigt på morronen. Melvin är dunder snorig men försöker hålla humöret uppe :) Tror det får bli en promenad i allafall. Känner mig lite sänkt av att inte kunna träna oxå...så mitt humör däremot är inte det bästa. David tog "morron passet" med Melvin när han kom hem från jobbet, så jag har i allafall fått lega kvar i sängen längre än vanligt :) Tackar tackar.


Nä nu ska jag gå å sanera mig själv från diverse snusk å slem. Får se om jag hinner ducha innan lillemannen vaknar igen...!?


POFF!! - GONE!!

Av hazzel - 20 september 2009 19:45

Melvin är fortfarande så så sjuk :(

Idag somnade han i mitt knä redan strax efter sju... hoppas att han kommer att fortsätta sova i natt nu då...?!


Själv  känner jag min inte allt för pigg heller...blir arg på David vad han än säger...lika bra att berätta det för han så han inte tar illa upp...ja ok...så han inte tar ALLT FÖR illa upp då...

Av hazzel - 20 september 2009 19:45

Melvin är fortfarande så så sjuk :(

Idag somnade han i mitt knä redan strax efter sju... hoppas att han kommer att fortsätta sova i natt nu då...?!


Själv  känner jag min inte allt för pigg heller...blir arg på David vad han än säger...lika bra att berätta det för han så han inte tar illa upp...ja ok...så han inte tar ALLT FÖR illa upp då...

Ovido - Quiz & Flashcards