Alla inlägg den 23 juli 2009

Av hazzel - 23 juli 2009 22:45

Har varit hemma i ett par dagar nu, å äntligen börjar det kännas som ett hem igen. Idag var Fia & hennes stora kille( som fyller ett år nästa vecka) här :) Alltid lika trevligt att ha dom på besök.


Dagen fortsatte med en vandring ner till stan... Ett välbehövt besök hos psykologen å ett par nya byxor till Melvin. Efter ett sms från David att maten var på G gick jag hem igen å blev bjuden på otroligt god kyckling med ris å sallad :) Ett sätt att gottgöra mig tro? Hur som hällst uppskattas det verkligen & jag har varit på bra humör hela dagen.


Har pratat om det här med barnvakt idag oxå..jag förstår inte hur det kan vara så lätt för honom å så svårt för mig!?!? Jag känner mig dels som en usel mamma om jag "lämnar bort" Melvin & dels litar jag inte på någon längre... :( Även på den fronten har det satt sina spår... OM jag hade vetat att NÅN lyssnade & respekterade vad jag & David vill så hade jag låtit denna NÅGON ha honom ett par timmar så vi kunde gå på bio, gå ut å käka eller för all del bara vara med varandra ett tag...men VEM är denna NÅGON??


Känner DU dig träffad så hör gärna av dig!

Ovido - Quiz & Flashcards