Alla inlägg den 28 juli 2009

Av hazzel - 28 juli 2009 23:16

Det här är juh galet...

Melvin sover fortfarande inte.

Han ligger bara å snurrar å skrattar där inne i sängen.

Haha... Igår kom han på att man kunde vända sig från rygg till mage,

å idag har han kommit på det motsatta,

 så nu har han

 (i snart TVÅ timmar)

legat i sängen å snurrat fram å tillbaka

<3 Älsklingen min <3



Pappa å co har varit här idag :) Det var riktigt trevligt. Va på stan å vandrade runt å sen käkade vi här hemma på kvällen. Är dock för trött för att gå in på detaljer i nuläget...men om jag får sova (dvs, om Melvin somnar) så kanske jag blir bpigg tills i morron å uppdaterar mer då..


 Natti natti  sålänge...

Av hazzel - 28 juli 2009 08:21

Ja, nu sitter jag här med dagens första kopp kaffe :)

Har både hunnit med att mata , byta på , vara vaken med & stoppe pyttling i säng. En maskin tvätt brummar på för fullt & vardagsrummet är..nja, inte städat, men ihop plockat i allafall :) Sitter här inne & bara andas in den trevlga atmosfär som blev efter ommöbleringen. Riktigt nöjd med andra ord :)


Funderar på om jag ska lägga över ALLA mina bilder på ett USB minne eller nåt så jag kan formatera om datorn...? Det har juh blivit sååå seg å jag har inte så mycke minne i denna...hmm...räcker 2GB för bilderna tro? Jag har ingen aning om hur mycke plats å hur stora vissa filer å dyl är :/ Hade det inte varit för att jag fått en släng av -kan själv, syndromet så hade jag bett David om hjälp. (han råkar juh vara duktig på datorer å sånt) Men som sagt...jag är inne i en - kan själv period å vill alltså klara av skiten själv. Eftersom jag bor här nere i Småland, inte har mina vänner & familj omkring mig å det i slutändan alltid är David som har makten att säga sista ordet känns det inte riktigt som om detta är mitt hem oxå :( Speciellt inte nu när nå brudar sovit här medans jag var borta (?) I MITT HEM!!!  Så nu har jag startat projekt skapa ett Malin hem.


Nä, kaffe var det ja...

Ovido - Quiz & Flashcards