Alla inlägg den 16 februari 2010

Av hazzel - 16 februari 2010 21:44

Har nyss pratat med en underbart trevlig kvinna på förlossningen i Sundsvall :) Är lite orolig över...ja, sak samma vad, så jag ringde för lite råd. Känner att jag vill prata med David innan jag skriver mer om det, men har går juh inte att få tag på :( Innebandy tro? haha...


Känner mig i allafall lite lugnare nu, å hon försäkrade mig om att det bara var att höra av sig igen å komma in om jag så ville det :) *tack* Hon tyckte hur som hällst att jag skulle ta kontakt med mvc i morron för en undersökning, så det blir nog så.


I morron är det även risk 1an  under dagen. Pappa ska vara barnvakt & iom det får jag skjuts till & från stan :) *toppen*


Nu har jag slrivit mer än på länge & det känns i ögonen :P så G´natt då...!


Majsan: Vi måste juh höras av!!! Har du mitt nr så ring eller släng iväg ett sms nån dag!!! Nu har vi skottat bort snön så vi kom in i garaget för att i sin tur komma åt vagnen...haha...så nu är vi flyttbara igen! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards