Alla inlägg den 18 februari 2010

Av hazzel - 18 februari 2010 07:34

Fyy faan va dyrt det var att sitta på tre timmars teori igår :( Hade inte tänkt på vad det kostade, förns jag hörde en som skulle betala...huvva! Men va göra man...? Det är juh bara att betala skiten å se -glad- ut.


Det hade gått jättebra för pappa att vara barnvakt i allafall :) Melvin hade hittat fruktfatet på en gång, så där sprang han visst till som tätt å "åt" frukt :P


Det ser inte ut att bli värre med "mig/magen" heller, så vi kan visst andas ut :) Lite väl tidigt att kika ut nu tycker jag!! 80 dagar kvar till BF!!


Idag/natt kommer David oxå :) Det ska bli så skönt att ha han nära ett tag. Både för min egen å för Melvins skull. Behöver även regält med peppning ang körkortet oxå känner jag. Ojojoj...inte långt kvar nu :/


Nä, nu är det dags att få nån ordning på ansiktet å härja lite med go ungen :)


Ha en bra dag allihopa!! Det tänker jag!!

Ovido - Quiz & Flashcards