Alla inlägg den 9 mars 2010

Av hazzel - 9 mars 2010 09:51

Trots att jag säger/tänker samma sak var enda gång jag varit "hemma" i Sundsvall å sedan kommer "hem" till småland så måste jag upprepa det denna gång oxå: NU SKA JAG UMGÅS MED MER FOLK & GE MÄNNISKOR HÄR NERE EN CHANS OXÅ!!!


Jag är juh så sinnessjuks sällskaps sjuk när jag kommer ner hit till (sgs) ingenting, men nu är det dags att göra nåt åt det!! *har bestämmt sig*


Idag kommer världens bästa Agnes på fika besök :) lovely! Törs dock inte briljera med mina bak å kak konster då kvinnan nu börjar GI-a igen, så jag överlät dom bestyren till henne. (smart drag på fler än ett vis kan jag lova)


Var i allafall ute å tog premiär turen med s60n igår :) Lämpligt nog styrde resan till posten för att hämta ut mitt körkort. Mitt fina fina körkort!! Har nog alltid trott att det är David som har lite utan en blyfot när han kör, men ICKE! Haha...satan va pigg hon är lilla pärlan :P Så nu är det med sorg i hjärtat vi måste säga farväl till henne till förmån för kombi... Ojoj...snart dax för bebis igen juh...bara två månader kvar nu till s det kommer en ny: Ouäää ouäää!! <3



Nä, dags att hämta sig en kopp kaffe nu då....

Ovido - Quiz & Flashcards