Alla inlägg den 1 december 2009

Av hazzel - 1 december 2009 16:32

Då var middagen avklarad utan större bekymmer. Den kulibariska kullerbyttan idag bestod av korvstrpganiff å ris. Gott det! Hade juh tänkt ta en promenad upp till färgaffären (David vill visst måla om sitt klubblad rosa(?) ) Haha :P Men nu känner jag mig bara "efter maten fet" å vill inte alls gå nånstans.


Nä, som sagt Mätt å fet - på återseende!!

Av hazzel - 1 december 2009 10:40

Nu har jag haft i snitt en läsare/minut den senaste timmen...å INGEN har lämnat nån kommentar! DÅLIGT!

Av hazzel - 1 december 2009 09:18

Vet inte om man ska våga ha några större förhoppningar om en bra dag? Känner mig irriterad & frusen... Sjukdom på g? Sov i allafall relativt bra i natt, kan dessutom fortfarande sova på mage, vilket jag är oerhört glad över :)


Ute är det gråväder som vanligt...känns inte riktigt ok att titta ut genom ett julpyntat fönster, bara för att se grön mark å vattenpölar (!) Well snart bär det iväg hemöver i allafall :) Hoppas på att det finns massa underbar snö där å att David känner en otrolig dragning till att faktiskt göra slag i saken å flytta upp!!!


Nä, om man skulle passa på att lägga sig på "mattan" ett tag nu medans en stunds egentid infunnit sig!?


Önskar DIG en bra dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards