Alla inlägg den 8 december 2009

Av hazzel - 8 december 2009 13:32

Idag får jag verkligen ingenting gjort. Hemmet ser ut som ett katastrofområde & ingen kom å gjorde lunch åt mig (?) Hööh?  :O


Så fort Melvin vaknade byltade jag på han ( & mig) ytterkläder & vi skyndade ut....det tog nog inte mer än 15 minuter innan det började regna, så då var det bara att vända på klacken å gå hem igen. Sista 100 metrarna riktigt öste det ner så sura, blöta & inte alls laddade med solljus får vi återigen spebdera dagen innomhus, hemma, ensamma :( Värdelöst!

Av hazzel - 8 december 2009 09:19

Jag har fortfarande inte riktigt bestämmt mig för vad jag ska köpa... Till NÅN!? :/ Har juh inte tänkt handla så mycke här nere, utan vänta tills vi kommer upp till Sundsvall så vi kan handla på stan å Birsta City :) Men ideerna får gärna komma NU!! Så har DU nåt tipps....tell me!

Ovido - Quiz & Flashcards