Alla inlägg den 3 december 2009

Av hazzel - 3 december 2009 21:06

Nu har jag varit sådär mogen igen å stannat uppe tills efter nie :P Men här går mig gräns för vad jag klarar av, så nu är det natti natti! Har haft en relativt bra dag...inga utsvävningar åt nåt håll...bara en vanlig dag. I morron hoppas jag på beslut om vi åker till Kalmar med ett par väner å julhandlar på lärdag eller hur det nu blir(?) Hatar att vänta &hatar att inte ha koll :P Well natti var det ja´!

Av hazzel - 3 december 2009 09:35

Va underbart det var att dricka morronens första kopp kaffe med blicken fäst på en vit mark utanför fönstret. Dock bara av frost...men endå vit :) Nu längtar jag om möjligt ännu mer tills vi ska åka upp till Sundsvall...well...inte långt kvar nu :)


Nu är det dags att ringa mamma å sedan ta tag i detta kaoshem jag lever i :P

Ovido - Quiz & Flashcards