Alla inlägg den 1 juni 2009

Av hazzel - 1 juni 2009 11:35

24 frågor skall besvaras.

Reglerna är:

1. Svara på frågorna.

2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.

3. Skicka vidare till 8 st.



1. Vilken parfym använder du?

Bebs kräks :P




2. Favoritdrink?

Festivalöl i plastmugg :)



3. Vad läser du just nu?

Män är från Mars - Kvinnor är från Venus.




4. Dagens höjdpunkt?

Fika på stan med Agnetha å Saga.




5. Vad skulle du vilja lära dig?

Köra bil :P




6. Vad var ditt senaste inköp?

Jeanskeps till Melvin.





7. Vad gör dig till en bra vän?

Jag är aldrig längre än ett telefonsamtal bort.





8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

Gå ner mina 20kg +




9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

Bästa Emman nånsin.



10. Vilken är din ögonfärg?

Gröna  (ibland svarta)



11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Mitt humör.


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?


 Ja, Thailand vore juh inte allt för äcklingt.



13. Vad värdesätter du hos dina vänner?


Deras personligheter så klart & det skadar juh inte att jag bara har snygga vänner heller :P



14. Vad är dina sommarplaner?

Träna & glädjas åt Melvins utveckling.




15. Vilket är ditt drömyrke?

Gaaah! Ja...mina planer har juh varit socialpedagog....men man tjänar juh inget när man jobbar med människor å nu är jag pank. Ge mig ett jobb bara!!



16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?


Min nya T-shirt med en fin dödskalle på <3





17. Vad får dig att gråta?

Frustration & kärlek



18. Nämn tre saker som får dig att le.

Melvins galna utbrott :)

Davids omtanke & vännernas sjuka humor :)



19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

Välmående familj & vänner

Jobb jag trivs med

Körkort



20. Vilka är dina favoritserier på tv?

CSI & Äntligen hemma.



21. Vad har du på dig just nu?

Ops! Har inte riktigt klätt på mig ännu :P

Underkläder bara...


22. Vilket är ditt favoritgodis?

Dom där gröna å starka som fins i naturgodishyllan.





23. Hur många barn vill du ha?

I allafall en till så Melvin får växa upp med ett syskon.



24. När gjorde du bort dig senast?

Varje dag skulle jag tro :P

Passar nu frågorna vidare till:



Angetha!  http://dumman.bloggagratis.se/


Linda!!  http://frupetterssons.blogg.se/


Martina!!  http://tiniz.bloggagratis.se/


Mickan!!  http://mikaelan.bloggagratis.se/


Sara!!  http://acidangel.bloggagratis.se/



ja den som orkar..

Av hazzel - 1 juni 2009 11:22

Nu har jag bokat in en ny tid för tremånaders sprutan :( Huvva...David får va där inne med han själv. Jag vill inte se detta underbara glada ansikte förvandlas till smärtsam panik :( nej nej... Han skulle juh fått det för nån vecka sedan, men då var det nåt strul med det ena (?) så vi sköt om alltihopa. Men nu ska det alltså bli av...


Idag bär det i allafall ner på stan å en fika är bokad kl 15.00 :)

Får se om Melvin håller med om den tiden...?

Ska bli riktigt kul att träffas..va länge sedan nu.

Saga ska bli snygg (snyggare) i håret idag oxå...hade inte min ekonomi rasat i botten hade jag bokat en tid, men dum som jag var ringde jag banken å kollade mitt saldo förut..ja, saldo å saldo...jag e juh för faaan pank :(

Det var längesedan jag hade så taskigt me pengar som jag har nu. Det sparkapital som jag byggt upp sedan jag flyttade ner hit börjar sina vill jag lova.


Fick nys om en lgh igår. Allt lät såå bra...å som vanligt : för bra för att vara sant :( "Fick tag på" en 3a fär 4000 (!) galet bra tänkte jag å rusade bort till David som hade fotbollsträning å berättade hela storyn för han...men när jag kom hem fick jag ett nytt telefonsamtal...det var så klart redan lovad till nån annan...fuck!


Ja ja...bara att leta vidare då...


Ingen som vet av en fin lgh eller ett hus till oss??

Ovido - Quiz & Flashcards