Alla inlägg den 5 juni 2009

Av hazzel - 5 juni 2009 17:07



Fick dessa av min älskling idag!





Av hazzel - 5 juni 2009 16:15

David är ute i regnat å gör nytta han <3

Tur han har bilen :)

Nu har vi i allafall lämnat in två säckar med kläder till Röda Korset. Å mer lär det juh bli inann vi är klara...detta var bara från källaren.

Känns skönt att komma igång med packningen lite...det blir på nå vis mer verkligt då. David hä´öll dock på å skrämma livet ur mig idag :(

Fick ett sms strax innan 14.30 (han brukar komma hem vid 14.45) där det stod: Tja! Du, vi måste prata när jag kommer hem. Som om vi inte pratar varje dag då han kommer hem!?!?! Hjärtat hoppade ur kroppen å jag han med att tänka igenom åt minstone tre olika cenarion på vad som komma skall... Tänkte att ja, nu blir det ingen flytt i allafall...

Frågade han såklart han klev innanför dörren va det var, å han kunde inte hålla sig från att le :) Han ska få gå tillbaka på nattskiftet from söndag :)


Phu!!

Av hazzel - 5 juni 2009 11:52

Nu börjar jag bli riktigt trött på detta pissväder.

Har nog aldrig längtat bort härifrån så mycke som jag gör just nu. Blää!!

Det regnar hela tiden å mitt humör har spolats bort nånstans på vägen...

Igår var jag sååå nära att starta ett ordentligt bråk med David (stackarn) Jag har så mycke frustration som ligger å bubblar, men jag vet inte vad jag sla göra för att våga släppa på ventilen? Hade juh tänkt träna uppe på TR i sommar, men jag har fortfarande inte fixat kortet...innebär det att jag omedvetet inte vill...? Eller är detta bara ännu ett av mina självdestruktiva beteenden som visar sig? Hur som...jag kokar på insidan, & det är inte alltid lätt att ge sken av att man är lugnet personifierad då. men det SKA man juh nu när man är Mamma... SKA!!

Ovido - Quiz & Flashcards