Alla inlägg den 6 juni 2009

Av hazzel - 6 juni 2009 23:21

Efter att jag slutat amma måste jag definitivt göra ett försök med nån form av insomningspiler. "Alla" sa juh att mina sömnproblem skulle rätta till sig iom ammningen, att dom hormoner som utsöndras då är till för att vi mammor ska kunna sova då bebisen sover osv... Ja, må så hända att det är det syftet hormonerna har, men på mig biter dom inte. Tankarna snurrar å snurrar tills jag blir klarvaken å sen är det bara att kliva upp för jag ligger & stör mig mer å mer på allt omkring mig...ex hur David andas, att grannen går omkring, att täcket är varmt eller prassligt...(världsbekymmer alltså...) kan även klia mig vansinnig på benen ibland :(

Jag försöker prata med David om kvällarna för att ränsa bland mina tankar & funderingar, men han kan juh somna mitt i att jag säger en mening & det mina vänner gör INTE min huvudbry nå lättare.


Jag har förtfarande lite förtroendesvårigheter sedan en händelse under graviditeten som gärna gör sig påminnd när mitt mående rasar & idag hörde jag hur han pratade om att gå på fest v 28...vilket händelsevis är den veckan som jag inte är hemma...*riva sig i håret för att inte säga nåt olämpligt* Kan juh (som vanligt) inte göra nåt åt det förutom att berätta att hur det käns för mig, sedan är det upp till han vad han vill göra... :/ Vilket kommer att bli Fest!


Nä, jag är alldelens för upprörd för att skriva mer nu...det fins risk att jag helt spårar ur å läcker ut om mina känslor för hela världen...eller nja...de 50/dag som läser detta i allafall... så, go´natt! (?)

Av hazzel - 6 juni 2009 20:29

Stackars stackars mammas lilla hjärta.

Jag skulle klippa hans naglar idag med den nya bebis-klippar-grejen

Å joo...det är väl klart att jag klippar han i fingret :( Älsklingen min bara tittade lesset på mig med sina vackra ögon å gnällde till lite granna. *hårding* Men huvva vilken ångest jag har :(


Av hazzel - 6 juni 2009 11:58

Då var det bara till att bryta ihop å erkänna då...Jag är heeelt fast i Mafia Wars. Tur att man har en liten grabb som sover ett par timmar på dagen såhär :) Öhm...så jag hinner städa å så alltså ;) hahaha...


Jag ska få besök av en fin gammal vän idag :) Ser jag fram emot :)

Kanske bäst att ta ett race med snabeldraken trots allt då?!

Ovido - Quiz & Flashcards