Alla inlägg den 17 juni 2009

Av hazzel - 17 juni 2009 22:32

Hallå? Mr.John Blund...var är du?

Melvin vägrar somna.

Ligger å pratar å pratar å pratar...

Rätt söt förstådd, men jag är själv trött å vill så gärna gå å lägga mig nu. Men går jag in dit så kommer han in i andra andningen å kommer säkerligen surra en halv timme till :P <3


Har inte blivit mycke nyttigt gjort idag. Jag rasade ihop i Davids knä förut när jag "insåg" att hela universum är emot mig. Ja...överdrivet tänker du, å det sa David oxå tills jag rabblade upp alternativ efter alternativ för honom som bevisar min legitima depp! Men efter lite kramar å fina ord så kom jag tillbaka på banan igen. :)


AaaaH, jag försöker verkligen hålla mig från att gå till kylen & värma upp rästerba från dagens middag...är juh såå sugen på nåt att tugga på. MEN jag minns ännu hur jag såg ut i den där hemskans spegeln på gymet. Jag hatar den & är sammtidigt så tacksam för att den finns där. Självdestruktiv INTE ALLS!! Behöver bara  få en spark i arslet av verkligheten!! FET!!

Av hazzel - 17 juni 2009 14:16

Idag ska David visa lgh.

Hoppas hoppas att det blir såld nu...känns inte som om vi kan gå vidare på ett schyst sätt när vi hela tiden har i bakhuvet - att den kanske kommer att bli ståendes tom å vi måste betala för den oxå.


Haha...såg på Oprah idag att Vin är bra för minnet :)

Fisk, omega3, korsord, motion, kaffe & vin :)     (?)

Fasen så bra mitt minne kommer bli när jag slutat amma :)


Ja, då ska man till svärmor på lördag då...känns sådär.

Kan juh inte gå in där pga alla katter. & jag vet inte hur länge jag vill att Melvin ska vara ute heller...allt beror iofs på vädret. Det får gärna vara lagom varmt & en fin skuggplats till mig & han att vara på. Inkluderar inte David till den skuggiga platsen denna gång, då det är hans födelsedag som ska firas, så han är nog upptagen med annart?!


Nä, om man skulle gå å förbereda middagen så kanske, så han hinner äta nåt innan visningen!!

Ovido - Quiz & Flashcards