Alla inlägg den 11 juni 2009

Av hazzel - 11 juni 2009 22:33

Igår var jag bort å införskaffade mig ett träningskort på Tjust Rehab. (gymet här i närheten) Jag betalade dyra pengar för det,. MEN jag vill juh ha tillbaka min kropp så det får vara värt det. Sen har jag börjar banta oxå... men jag är skeptiskt till metoden då det inte syns eller känns nån skilnad ännu. Är lite besviken gällande träningskortet oxå nu när jag tänker efter...


Jag har haft träningskort över ett dygn å jag har bantat i flera timmar, men ingenting händer :(

Av hazzel - 11 juni 2009 22:33

Igår var jag bort å införskaffade mig ett träningskort på Tjust Rehab. (gymet här i närheten) Jag betalade dyra pengar för det,. MEN jag vill juh ha tillbaka min kropp så det får vara värt det. Sen har jag börjar banta oxå... men jag är skeptiskt till metoden då det inte syns eller känns nån skilnad ännu. Är lite besviken gällande träningskortet oxå nu när jag tänker efter...


Jag har haft träningskort över ett dygn å jag har bantat i flera timmar, men ingenting händer :(

Ovido - Quiz & Flashcards