Alla inlägg den 2 juni 2009

Av hazzel - 2 juni 2009 23:08

Så duktig han var min lille Melvin.

Första sticket sa han just ingenting men det andra...ojojoj, det måste ha gjort ont. Men tuff som han är gick det över relativt fort <3 Ja, nästa blir väl om 3 måader då. Skönt att David ställde upp & sa att han kunde gå med han om jag tyckte det kändes för jobbigt. Men i slutändan va det nog just detta stöd av han som fick mig att följa med. <3 Underbar sambo jag har <3


Va i allafall bort till öppna förskolan en stund innan BVC trots att jag tänkte avboka. Fick inte ut så mycke av det denna gång. Massa ungar överallt & det drog ut på tiden innan sångerna kom igång så vi var tvungna att gå mitt i :( Men men..käns i allafall bra att jag tog mig för att göra nåt idag.


Fick klartecken på lgh vi svarade på igår :) En 3a :)

Känns så bra att ha nåt att gå efter. Nu VET vi att vi kan flytta upp så nu ska vi börja planera inför flytten. *skönt*

Får förhoppningsvis bilder på den i morron...så nu måste jag gå å tvångs sova så det blir en ny dag fortare :P


Natti natti!!

Av hazzel - 2 juni 2009 11:27

Mycke spännande saker har hänt idag :P

Hittat en lgh YEEEY!!

Gått med i Facebook. Motivering: Jag måste juh hålla kontakten med alla i detta land så som jag flyttar omkring. :P Har juh varit en "såndär" anti facebiik människa,men jag böjer mig.


Sitter nu & överväger att ställa in öppnaförskolan planerna idag. Melvin har nyss somnat & vi ska till BVC kl 15.30...kan bli tajt om jag ska klämma in öppnis där emellan (?) Nä, får nog ringa till Fia & avboka...

Ovido - Quiz & Flashcards