Alla inlägg den 7 januari 2010

Av hazzel - 7 januari 2010 14:27

Nu har Melvin somnat i mitt knä två dagar irad <3 Han är juh så mysig att det tar m ig emot att gå å lägga han i sin säng :/

 

Idag ska jag ÄNTLIGEN träffa en vän å fika. Barn"fri" ska jag vara oxå, så hela eftermiddan är till för fika å skvaller :) Nice :)

 

Känns som om man borde lägga in nån kommentar om kylan, men va faan...det är det redan så många som gör. Tror 30% av alla på facebook skriver om hur kallt det är eller har varit i natt. Tråååkigt!

 

Nu ligger i allafall lillemannen å sover...ska väl "ta på mig ansiktet" snart, om jag ska våga mig ut :P Kanske sja passa på att gå ner till Spa´t å boka tid för ansiktsbehandlig??  Fick juh pressentkort dit at David, å jag vill inte vänta för länge innan jag utnyttjar det...

 

Nä, en till kopp kaffe å sen ansikte - på!!

Ovido - Quiz & Flashcards