Alla inlägg den 12 januari 2010

Av hazzel - 12 januari 2010 09:38

Pratade med världens underbaraste "Pillan" på vägverket igår. Hon raserade fullständigt alla tvivel jag haft inför mitt körkortstagande. -Bara att köra igång, sa hon så fint. Å va faan..hon har juh rätt...avvaktade min nytända antusiasm en aning tills David kommit hem å jag fått chanset att prata med han om det. Nej, inte för att det kommer kosta massa pengar å jag behöver hans tillåtelse...utan för att jag vill åka till Sundsvall & ta en intensivkurs där å alltså kommer att "ta" Melvin från honom i ett X antal veckor. Vi pratade om det & är fullt överens om att det är den bästa lösningen. <3 Nå måste jag "bara" få nerverna samlade å fingrarna ur --- å komma igång med ringandet till olika körskolor för att hitta den bästa! Det lutar dock åt Traffiq. Nån som rekomenderar nåt annat?

Ovido - Quiz & Flashcards