Alla inlägg den 25 januari 2010

Av hazzel - 25 januari 2010 20:54

Ursäkta den dåliga uppdateringen!? Har varit begravd i min körkortsbok varge liten ledig minut de senaste dagarna. Har lite lätt panik över det faktum att jag ska vara klar med dessa jävla "faser" innan den 8e februari :/ Ser dock verkligen fram emot att få köra bil :) hehe :P


Helgen har varit full av vänner *tänka sig!!* Z å Sanna (+lilla bebismagen) Var här fre- lör å lagom till att dom åkte kom Maria hir å spenderade hela dagen med mig å Melvin !! (Även där var en bebis mega med<3 ) Söndagen ägnades bara till att läsa körkortsteori. Hade tänkt börja med testerna på datorn oxå, men jag hade inte alla inloggningsupg som krävdes. Idag har jag skaffat dom å har redan gjort 5 tester... (varan endast EN blev godkänd :/ ) *Hur ska detta gå?*


Nä, nu måste jag läsa lite bloggar innan jag går å lägger mig...har juh helt missat det oxå de senaste dagarna.


G´natt!


BTW...Melvin har fått en till tand...han är nu uppe i 5 st <3

Ovido - Quiz & Flashcards