Alla inlägg den 17 januari 2010

Av hazzel - 17 januari 2010 08:00

Igår var David på cup heöa dagen. å jag var med andra ord uppe innen tuppen å gjorde frukost ;) Men idag ville herrn visst "ta ut" SIN sovmorron...haha...nänänä. Jag anser att man förbrukar sin rätt till sovmorron om man väljer att kliva upp tidigt för att åka bort nånstans, för jag fick då snällt kliva upp igår, alltså skulle det vara i min fulla rätt att sova ut idag - MEN snäll  (?) som man är klev jag oxå upp, så nu har vi precis avverkat en gemensam frukost. (Det är iofs ganska trevligt det oxå<3)


Ja, idag blir det fullt upp Ska till Z å Sanna om ett tag å sen ska vi till Davids mamma å pappa å käka middag. Tror även att mormor å morfar skule komma. (Davids alltså) Melvin får sova i bilen mellan punkt A å B - perfekt :)


Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe å spela lite UNO...haha...helt såld på det just nu :P


Ha en toppen dag allihopa!!

Ovido - Quiz & Flashcards