Alla inlägg den 27 januari 2010

Av hazzel - 27 januari 2010 10:26

Huvva, nyss damp ränkingarna med årets betalningar på mitt csn lån ner genom brevinkastet :( Ingen rolig historia det där... 1600/månaden vill dom visst ha av mig - inte en chans svarar jag då!! Ringde genast upp "dom" och bad om blanketter för lägre avbetalningsbelopp. Sen kan jag inte göra mer ön att hoppas att det blir godkännt. Med mina 4000/månaden är det inte rimligt att behöva betala så mycke...hoppas jag!?


Borde ligga begravd i soffan med körkortsboken, men jag har fått en släng av "Detta - kommer - aldrig - att - gå, - så det - är - lika - bra - att - skita - i - det" syndromet :(


Igår bokade vi i allafall biljett på sas till David, som ska komma upp å fira Melvins 1års dag i Sundsvall me mig <3 Ska bli skönt att han kommer upp å peppar mig ang körkortet oxå...måtte det gå bra nu!?


*kaffe*

Ovido - Quiz & Flashcards