Alla inlägg den 19 maj 2009

Av hazzel - 19 maj 2009 17:32

Nu är det gjort...mitt & Melvins första besök på öppna förskolan. Jag är glatt överaskad må jag säga :) Trodde absolut inte att det var nåt för mig...ska väl iofs inte ropa hej ännu men för att vara första gången kändes det helt ok. Vi träffade en annan mamma från samma föräldra grupp som jag gick i så det gjorde såklart stämningen lättare än om jag inte känt någon där...


Kom hem på super bra humör (nöjd med mig själv) men möttes av en idiotiskt resonerande tjurskalle här hemma. *spy* Han ligger i allafall å sover nu...får hoppas att hans uppvaknande senare blir följt av en ursäkt... (?)


Nu ska jag gå å kika vad det finna för nåt att göra mat av här hemma...haha..inget jag planerat blev som det var tänkt idag å nu är jag så kaffe darrig så jag måste få i mig nåt att äta. :P

Av hazzel - 19 maj 2009 08:46

Vart har det vackra vädret som utlovades på TV 4 tagit vägen?

Jag har laddag i flera dagar för att gå på morron promenader nu när David börjat jobba igen...men det känns juh inte jättelockande när det regnar å är grått ute :(


Har i allafall bestämt att vi ska gå bort till en bekant efter att Melvin sovit 6 ätit...lunch (?) Just nu ligger han i sin djungel å pratar för fullt. Blir lite lessen över att han pratar mycke mer med David än med mig btw. Jag tröstar mig med att intala mig själv att det beror på att han hör mig sgs hela tiden, men Davids röst duker bara upp ibland å den blir alltså mer intressant pga det. Lika som saker han "nästan" kan se är mycke roligare att kolla efter än dom som ligger rakt framför han. Jaja...om det fins nåt vetenskapligt bevis för detta vet jag inte...men en liten tröst är det i allafall :P


Nu ska jag gå å borsta tänderna på mig å stoppa plutten i säng.

Hoppas att ni alla får en bra dag!?!?

Ovido - Quiz & Flashcards