Alla inlägg den 20 maj 2009

Av hazzel - 20 maj 2009 07:50

Men vilken irriterande jävel!!!!

Jag har du dividerat med en idiot på tradera ang ett par skor sedan veckan INNAN vi åkte upp till Sundsvall. Jag har fortfarande inte fått dom. Jag blir vansinnig!! I mitt senaste mail till henne förklarade jag att jag INTE drar mig för att göra en polis sak av det hela. Vad vet jag...hon kanske har satt i system att lura folk på nätet?? Det är juh inte helt ovanligt!! Gaaah!


Öhhm...god morron btw! :P


Förklaring...

 *************************************************
******************************

Hon påstod först att JAG inte gjort nån överföring men när jag väl överbevisade henne med att kopiera min banksida där både mitt & hennes kontonummer & tid/datum för överförting fans med ändrade hon sig (!) DOOOH!! Efter det hade hon svårt att "skicka dom just nu" (?) varpå jag lämnade negativt omdome för henne. Ojojoj sedan dess har jag fått ena hotmailet efter det andra. IDIOT!! - Jag har juh såklart hela mailkedjan sparad...vilket jag i morse förklarade för henne, samt vilka påföljder det kan bli rent rättsligt att bete sig på detta vis. Jag har nu fått frågan: Vill du ha dina pengar tillbaka? Hahaha...nej nej jag ska ha skorna. Frågan är bara: Finns det några skor tro? Var tror ni?

Ovido - Quiz & Flashcards