Alla inlägg den 25 maj 2009

Av hazzel - 25 maj 2009 20:54

Eftersom jag har otroligt dålig kontakt med mina släktingar där hemma ber jag nu nån som vet att säga till mig när Anna får bebis ;) ;) Det kan inte vara långt kvar nu om jag inte missminner mig helt !?!? Eller varför inte ge mig hennes mailadress :)


Här är dagen som vanligt igen. Ingen sur Malin idag inte...

David jobbar eftermiddak/kväll denna vecka så jag å lillhjärtat har passat på å legat på soffan å haft det riktigt mysigt.


Joh, lite sur är jag nog endå när jag tänker efter...haha...

Jag har juh svarat på en del annonser ang bostäder MEN ingen svarar juh tillbaka :( Kanske kan r äkna med att dom inte kollar mailen lika frenetiskt som jag gör just nu...men NÅN borde juh svarat i allafall? Well well...får väl ge dom ett par dagar till innen jag faller ihop å gråter :P


Nu ska jag ta å ringa mamma å höra hur dom har haft det idag :)

Hej så länge...

Ovido - Quiz & Flashcards