Alla inlägg den 22 maj 2009

Av hazzel - 22 maj 2009 21:38

Ha! Då har man varit å ytänat för första gången på...ja, jag vågar knappt tänka på när det var sist...längesedan var det i allafall. Men idag small jag till å gick upp å körde ett pass. Å så kul det var :) Liiite lite styrka men annars var det bra. Det var blandat kondition å styrka å jag må då säga att kondition NÄ, det hade jag inte. Hoppas kunna pallra mig upp dit lite oftare i framtiden nu då. Måste bara lösa kort där uppe först. Fans ett sommar erbjudande nu:9oo för 3 månader :) Tackar tackar!! Den tar vi sa polisen!


Nu ska jag gå å mysa lite med kärleken min innan det är dags för sängen. Pyttling ligger redan han :) å så go han har varit idag btw..haha massa nya ljud :) Älsklingen <3


Ja ja..natti!

Av hazzel - 22 maj 2009 00:16

Vi skulle bara gå å lägga oss å mysa lite på sängen...!

NHmm...det var efter middagen det. Dvs vid halv sex eller så...

Jag vaknade av att Dacid stod å tittade på mig, då var klockan HALV TOLV!!! Gaaah! Inte alls bra juh. Stackars pyttling...han sov juh han oxå (vi har haft en såååansträngande dag jag å han :P ) så jag va tvungen att gå å väcka han för att peta i han lite käk, efter det somnade han nöjt om igen. Underbara pojke!!


Nån hade tydligen ringt å frågat efter mig när jag sov (tack för att jag fick sova vidare <3  ) å sagt att mina sandaler som jag vunnit (tradera) visst var lite trasiga...hon undrade om jag ville ha dom endå eller pengarna tillbaka. MEEEHN va e d för fel på traderandet denna vecka :( *hex hex*


Ska gå in en sveng nu å kolla läget ifall att nåt nytt dykt upp :P

Natti natti!!

Ovido - Quiz & Flashcards