Alla inlägg den 23 maj 2009

Av hazzel - 23 maj 2009 22:40

Jag håller på å bli tokig på detta letande...

Jag gick in på hemnet å kollade efter stugan uppe vid pappa...tänkte att det kanske ligger ute på annons, men så RÅKADE jag gå in på Nordanstig (pga tidigare val) å där var det HUSET!! ett jätte fint hus nära skogen (ÅrSKOGEN...Doooh!) Ca 700 skulle dom ha för det. Jag ringde (efter att David kollat på det å kände lika som jag) till mamma å bad henne forska lite på huset :) well well...fortsättning följer...

Av hazzel - 23 maj 2009 10:50

Mehn vad är det med mina grabbar å sova länge då?

Lillplutten har bara vaknat för att äte lite å sen somna han om igen. Så nu ligger båda mina älsklingar där inne å sover <3 så fina så...


Haha..jag HAR träningsverk idag. Tänka sig, det hade jag ärligt talat inte trott. *nöjd*  Så nu måste jag juh öppna kort på tr juh. Sommarkortet kan nog vara en bra ide´ tre månader för 900. Kan gämföras mot ordinarie priser 500/månaden. *gulp*


Nä, om man ska göra nån nytta här innan dom kliver upp tro?

Va så sugen på gröt i morse...men vi hade så lite mjölk hemma så det fick bli soppa istället. Måste äte ur djuptallrik på morronen :P annars blir det ingen bra dag. Haha...ideer :P

Ovido - Quiz & Flashcards