Alla inlägg den 30 maj 2009

Av hazzel - 30 maj 2009 22:39

Nu har vi kommit igång med packningen :)

David har släpat upp sgs allt från källaren, som vi sedan sorterat i tre högar. Spara (som packats ner i nya kartonger) slängas & skänkas. I morron räknar vi med att vara klara med allt där nere. Då ska det städas å sen är min tanke att jag lite pö om pö ska packa kartonger som vi kan stapla där, redo för att läggas på släp när den dagen kommer :) Lysande Sickan!


Melvin har varit helt underbar idag. (fins iofs ingen dag då han INTE är underbar...men ni vet...) Han har suttit med oss & observerat packningen som en liten arbetsledare :) Även han som styrt när vi ska ta en paus å när det varit dags att göra käk :) Älsklingen <3 Han är juh såå söt nu när han sitter själv :)


Ja...vad mer då...? Vi är bjudna till Davids farmor i morron på Morsdags tjosan, men David hade ingen lust å vill han inte det tycker jag att det är helt ok. Han ville hellre bli klar med källaren (vilket jag uppskattar otroligt mycke) & så ville han gå ut å gå me Melvin i morron bitti igen som han gjorde i morse. Tänk att det ska vara så satans svårt för mig att släppa kontrollen när det gäller den lille pojken. Det är inte det att jag misstror David. Mitt problem är att JAG inte är med han... Men det går bättre å bättre.


Nä, om man skulle gå å lägga sig då?

Ovido - Quiz & Flashcards