Alla inlägg den 27 maj 2009

Av hazzel - 27 maj 2009 22:23

Nu har jag hittat ett hus...IGEN!

Blir galen på det här. Ska spärra mig själv från att komma in på bovision & hemnet :P Pratade med mamma om det nyss. Hon tycker att det är ett otroligt bra pris för ett hus som passar mig & David ypperligt. Problemet är bara att vi nog inte kommer att få låna till det i dagsläget eftersom han snart blir av med jobbet igen å jag är hemma med Melvin. Men om vi skulle låna privat då tro...? *fundera fundera*  Detta kommer att bli den längsta timmen i mitt liv :P David kommer hem om en tim ungefär å jag bara MÅSTE berätta om det här för han innan jag går å lägger mig. Men jag är sååå trött...  :O


Well i morron ska jag i allafall träffa mitt <3 Maya :) ska bli riktigt trevligt.


Natti natti!!

Av hazzel - 27 maj 2009 13:24

Egna barn å andras ungar heter det visst...

men jag har svårt å tro att det bara är vi  föräldrar som tycker Melvin är underbart vacker..eller?


<3 Här kommer lite bilder från veckan som varit <3


(Ps, även stålmannen måste sova )


<3

Ovido - Quiz & Flashcards