Alla inlägg under maj 2009

Av hazzel - 18 maj 2009 19:30

Dom ligger å sover...båda två :(

Va faan ska jag med sambo yill om han inte är med mig? :P näävars...men tråkigt är det. Å jag veeet att det är ingen ide` för mig att slummra till för då kommer minstingen att vakna.


Nä, jag är på dåligt humör idag...vet inte vad det beror på...en blandning av massa saker förmodligen.... äh, tar det sen...

Av hazzel - 17 maj 2009 22:56

Känns som en bra avslutning på dagen att för en gångs skull känna mig riktigt glad :) Har varit ute å gått med Melvin...bort till David å dom som spelade fotboll. Nu ligger båda mina grabbar å sover å jag ska givetvis göra dom sällskap innom kort. I morron börjar David jobba igen i allafall :) Det ska bli riktigt skönt...både för han å för mig. Skönt för honom att känna att han gör nån nytta igen å skönt för mig att få vara lite ensam mer pyttling.


Nä..hade igentligen en hel del tankar att skriva av mig, men nu känner jag mig aööt för trött, så jag ber att få återkomme i morron igen!?!?


Natti!

Av hazzel - 16 maj 2009 22:53

Här är vårat hus...eller ja, det är juh inte riktigt vårat...än :P  *önskar*


http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/420668

Av hazzel - 16 maj 2009 12:41

Var det så dumt av mig att åka till Sundsvall ett tag eller vad?

Nu är det juh ingen som lämnar komentarer till mig längre :(

Är det för att jag inte skrev på 11 dagar tro? Eller kan det tänkas att folk har annat för sig än att läsa om mitt liv...ja, när jag väl skriver alltså (?)

Nu ska vi i allafall göra oss i ordning för att åka till vära kära vänner på andra sidan spåret. Det vankas rebarberpaj har jag hört :) :) Å vem är jag att tacka nej till nåt sådant? :P Med mina nätta 90kg kan juh vem som hälst ana att en å annan godsak slinker ner & trots att jag stolt visar upp Melvin vid min sida & lite menande visar på att det är pga graviditetan jag är lite...öhm...grov...så vet vi nog alla vad det IGENTLIGEN beror på :/


Nä, byte av kläder  på både mig å pojken, sen bär det iväg.

Av hazzel - 15 maj 2009 23:35

Idag har inte varit en bra dag i Melvins liv. Han har varit pipig å gnällig hela dagen :( sovit mycke å varit allmänt hängig å missnöjd. Men nu på kvällen fick han massor me mat följt av ett varmt vad å sen somnade han i min famn iförd endast sitt badlakan. *sötis*


Nu ska även jag ta å krypa till kojs.

natti!!

Av hazzel - 15 maj 2009 11:40

Här kom lite bilder från veckan uppe i "iglo-land" (Davids ord)

Eftersom jag inte lärt mig hur man får text till var å en av bilderna så kommer dom i en enda stor hög istället... :P

På bilden ovan håller vi i allafall på att göra hand å fotavtryck i bebis boken..hihihi...!

Av hazzel - 14 maj 2009 08:48

Om inte allt för länge ska jag gå å väcka min sovande son & sedan väcka min sovande sambo, för att sedan släpa med dom ner till läkarstationen där ansvarig läkare för mina prover finns fram till 12 idag. (detta vet jag efter listigt luskande) väl där tänker jag INTE röra mig en meter innan jag fått papper på resultaten samt ett läkarutlåtande. *bestämmd* Nu har jag tills på fredag(?) på mig att överklaga & komma in med papper. OMÖJLIGT jag vet, men om jag i allafall har dem i handen kanske jag kan övertala hon på länstyrelsen att ge mig en chans att lämna in dom. *hoppas*


Så...dags för: Operation läkarstarion!

Av hazzel - 12 maj 2009 11:28

Då var man hemma igen då efter en underbart trevlig tid "hemma"...öhm förvirrande eller hur. MEN det ska inte behöva vara så förvirrande länge till om jag får tro min sambo....(förtsättning följer...)


Jag har en hel del bloggläsning att ta i kapp har jag förstått. Barn som föds, folk som flyttat & annat trevligt sommar mys :)


Återkommer med ett lite mer detaljerat inlägg om veckan som gått senare. Läsning först :) :)

Ovido - Quiz & Flashcards