Alla inlägg den 4 november 2009

Av hazzel - 4 november 2009 10:14

Hej igen alla trogna läsare som trots min totala "blogg torka" den sista tiden, flitigt besökt mig sida. J

ag ska göra ett tappert försök att från & med nu lämna ett spår eller två lite oftare...


Idag "hoppade jag av" skolan!!!!

Ja, så fick det bli. Jag orkar helt enkelt inte med att ta hand om Melvin, ständigt vara trött å på det plugga.

Nej, det gick bara inte längre :( Det är så klart inte vad jag hade hoppats på...jag vill juh gärna tro om mig själv att jag är nån form av super woman som klarar allt, men den bistra jävla verkligheten hoppar ständigt upp å biter m ig i arslet & triumferar med att påminna mig om att så är inte fallet :(


Detta beslut har i allafal för med sig nånting positivt...Jag är nu, mer än nånsin tidigare såå imponerad av min vän, som med FYRA ungar hemma å ett stort hus att ta hand om ENDÅ lyckats ta sig igenom komvux studier OCH nu även en utbildning på högskolan, medans hon på samma gång håller på att ta körkort! Hatten av till henne!!


Nu sitter jag & med lite tycka-synd-om-sig-själv-känsla pressar i mig krögarpytt & längtar "hem" :(



Ovido - Quiz & Flashcards