Alla inlägg den 17 november 2009

Av hazzel - 17 november 2009 20:36

Ska till läkaren på torsdag..hoppas det finns nåt att göra åt denna förbannade huvudvärk.

Är även dags att inse verkligheten & tacka ja till "må bättre" piller. Vet inte om det är JAG, graviditeten, hösten eller förhållandet mellan mig å David, men FEL är det nånstans (kanske på alla punkter) så nåt måste jag göra...

 

David kom i allafall med en bra ide idag... att han skulle ta Melvin på morronen då han kommer hem så jag får chansen att peta i mig nått att äta å ta det lite lungt direkt på morronen...hoppas att det hjälper måendet en bit på vägen :)

 

Nu väntar jag bara på att min telefon ska få ladda lite, sen ska jag ringa & säga go´natt till min mamma :)

 

G´natt!

Av hazzel - 17 november 2009 15:26

Jag har absolut ingenting att skriva om. Ingenting som gjort mig glad eller upprörd. Ingen som ringt å sagt nåt spännande & jag har heller inte ringt nån idag... Tråkig dag med andra ord.

Ovido - Quiz & Flashcards