Alla inlägg den 16 november 2009

Av hazzel - 16 november 2009 09:08

Hoppas på en bra dag idag!?

Smög mig upp innan Melvin idag å stoppade i mig lite fika å en kopp kaffe...så när han väl vaknade var jag redo :P Mår mycke bättre nu än vad jag gjort nån dag de senaste månaderna, så om jag håller i detta kanske jag slipper kräkas å ha ont i huvet varge dag? :) :)

 

Så, vad bjuder denna dag på då tro? Eftersom jag är idiot nervös över hela den här svininfluensa grejer ska jag i allafall INTE gå bort till öppna förskolan. Men en ordentlig promenad skulle sitta fint. ( Om det nu bara ger fan i att regna *peppar peppar*)

 

Ikväll skulle jag gärna se dokumentären Mamma till en mördare, men jag är juh sååå trött på kvällarna så jag vet inte om jag orkar. En av mammorna var med på nyhetsmorron nu för en stund sedan..å jag måste säga det att jag begriper inte vad man som mamma tänker när man ställer upp i TV om en sån här sak? Är det för att "rentvå" sitt eget samvete? Är det för att visa andra att man faktiskt är människa, precis som alla andra eller är man bara mediakåt & dum i huvet? Ja ja...ska väll inte skrika allt för högt om det innan jag sett programmet, men min känsla inför det är inte bra...

Ovido - Quiz & Flashcards