Alla inlägg den 19 november 2009

Av hazzel - 19 november 2009 13:14

Jag blir galen. Nu har jag tappat bort dosan till banken oxå. Å så har jag inte  kunnat ansöka om föräldrapenning för kommande månader för min dator ramlade i golvet & NÅT gick sänder å det är på den jag har E-legitimayion :(  Hade jag inte hafft saker jag måste göra idag hade jag dragit nåt gammalt över mig å skite i allt :(

Av hazzel - 19 november 2009 09:20

Med tanke på hur int jag har i armen, kan jag inte ens föreställa mig hur ont det måste göra på en bebis som får sprutan i benet :( Känndes juh ingentlíng igår. Varken vid "sticket" eller på kvällen hemme. MEN I NATT :P Faan så ont det gjorde...råkade visst lägga mig på den armen - stort misstag. Har i allafall (än så länge) sluppit feber eller frossa eller vad man nu kunde tänkas råka ut för. *tack tack*


Idag bär det som sagt av till läkaren för ett -JA till "må bättre´piller". Får hoppas att det blir bättre nu då...(?)  Det som oroar mig ang dom är att bebisarna ofta är välldigt sprattliga & skrikiga ett par dagar efter födseln,,,avtändning med andra ord :( Känns inte bra... Man kanska kan trappa ner inför förlossningen? En tanke... Ja ja, får se vad dom säger om detta idag.



Nu sover redan Melvin & jag har hunnit med att bli arg på David...morronen är som den brukar med andra ord :P

Ovido - Quiz & Flashcards