Alla inlägg den 13 november 2009

Av hazzel - 13 november 2009 19:35

Köpte två styckna dunyäcken ifag. Nån tung variant med 60-40blandning  som var lättandad & inte så varma

- perfekt! Gick igenom ett gäng täcken å klämde å kände innan valet landade på dessa två. Blev dock inge gardiner :( Det var ett riktigt dåligt utbud... Funderar på om man ska knata ner till hemtex eller gardincenter imorron istället. Där VET jag juh i allafall att det finns mycke fint...problemet där blir att lyckas välja mellan allt det fina :P

 

Tina...när är det bebis dags? Jag kollar å kollar din blogg men den är juh heeelt stillastående :( Det ska vara dags snart va?

 

Gaaah, jag har nåt i halsen som gör att jag känner för att kräkas hela tiden :( Blev så när jag hostade till förut... :( Irriterande!!

 

Ja, bara en punkt kvar då: Vaccinationen! Jag vänder ut å in på denna fråga så jag blir helt gråtfärdig. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Jag var näst intill säker på att jag SKULLE vaccinera mig tills jag ännu en gång läste en artickel om faran för hjärnskador hos små barn & foster vid vaccinationer... Som om inte valet gällande mig var tillräckligt svårt...from idag är det klart att även barn from 6 månaders ålder ska/får vaccineras. Faan...ska jag ta detta jobbiga beslut när det gäller Melvin oxå nu då?! Jag vet juh inte vilket som är det rätta. David är tyverr inte mycke till hjälp, han tycker bara som jag tycker :/ När jag är inne på att det SKA vaccineras då håller han med mig...å när jag ändrar mig å lägger fram anledningar till det, ja, då ändrar han sig oxå ...faan igen.

HJÄLP!!

Av hazzel - 13 november 2009 09:31

Vaknade som vanligt upp irriterad, men valde efter en stunds tjurande att vända på humöret idag. Så vipps, nu känns det faktiskt bra :)  Har fixat lite i fönstret i rummet, men måste köpa nå lull lull som jag kan gömma innerkrukorna till två av blommorna med :/ Köpte blommor med för stora krukor igår :( Å ytterkrukorna (svarta krokodilmönstrade) bara älskar jag, så dom tänker jag inte byta ut. Well...sen blir det förhoppningsvis nys gardiner oxå (?) Ska i allafall upp till jysk å köpa nya täcken sen när Melvin vaknat, å då tänkte jag passa på att kolla efter gardiner. Blev lite inspirerad av en blogg jag läste igår :) Kul att fixa juh ;)


Anneli: ja, jag är juh rätt så gullig :P

Tina: Jag vet inte (?) dom är konstiga på mvc här...

Brutus: Fixat! <3

Annelie: Har vi kontaktsvårigheter? :P


Nu ska jag göra mig en kopp Snabbkaffe & försöka få igång systemet. Ha det gott!

Ovido - Quiz & Flashcards