Alla inlägg den 12 november 2009

Av hazzel - 12 november 2009 10:16

Haha...va  underbart det är med förkortningar :P

Idag bär det alltså iväg till mvc. Vet inte vilken v man måste vara i innan man kan lyssna på hjärtet? Har juh gjort två ul redan :P Får se hur många det blir denna gång(?) Med Melvin blev det 11 st. Jag ska i allafall lämna Melvin hemma hos David idag när jag går ner. Dels för att det regnar å jag vill inte släpa ut han i regnet (inte allt för länge i allafall) Å dels för att jag vill vara ensam ett tag känner jag. Kanske gå å ta en kopp java på nåt fik å glo på folk jag inte känner ett tag innan jag går hem igen:)


Har lagt till lite länkar på min sida idag...är det nån som misstycker till att just DIN länk ligger uppe så säg bara till så tar jag bort den igen :)


Hoppas att just DU får en bra dag idag!?

Ovido - Quiz & Flashcards