Alla inlägg den 18 november 2009

Av hazzel - 18 november 2009 21:13

Nu är jag vaccinerad. Vet inte om det känns rätt ännu, men som sagt - nu är det gjort. Hoppas att det går lika smärtfritt för Melvin när det är dags för honom nästa vecka. Men Linda...su skrämmer mig lite när du säger att vaccinationen är stoppad för dom under 1½ :( Ge mig lite mer svar på det är du snäll (?)

 

Efter jag varit på vårdcentralen idag gick jag ner till banken för att be om kvitto på tre betalda räkningar som jag betalat via internetbanken. Gaaah, det hal slutade med att jag blev skitförbannad på de två idioter som jobade där & gick därifrån. Hur jävla dum i huvet får man vara igentligen? Stå där å upprepa mitt personnummer & vart & vad jag betalat de sista månaderna. HÖGT verkligen ingen diskret komunikation där inte. IDIOTER! Tröstade i allafall mig själv med att gå bort till "mamma barn" å köpa ett par byxor dom hade fått hem idag. *tackar tackar* :)

 

Nu är jag som vanligt skit trött å ska gå å väcka David för att själv gå å lägga mig å sova :P

 

Ha det gott!! G´natt!

Av hazzel - 18 november 2009 08:58

Nu blir jag galen - på riktigt!

Har suttit i telefon köer (gör det fortfarande...) hela morronen, men får jag tag på nån - nej!

Melvin ska vaccineras...men hur var & när, undrar jag. Har ringt till bvc å till vaccinationstelefonen men som sagt - inget svar :( Kunde dom inte ha en telefonsvarare som meddelar hur man ska gå till väga? Vilka tider som gäller osv...ska det vara så svårt? Alla ringer förmodligen & undrar samma sak. Puckon!! Ja, inte dom som ringer alltså, utan dom som vi ringer till.

Ovido - Quiz & Flashcards