Alla inlägg den 9 november 2009

Av hazzel - 9 november 2009 10:48

Ja, idag blir det som rubriken antyder Pölsa å pärer till middag :)

Det var länge sedan nu å ibland längtar jag såå efter "sån" mat.

Det slank visst ber en bit av gårdagens smörgåstårta nyss oxå...men så får man göra när man är gravid!? Eller?! Hmm..ja, gravid å mat ja... jag känner inte alls för att bli så stor igen som jag var när jag väntade Melvin :(Gick upp från 68 till 106 kg med han, å kom bara ner till 90 innen det var dags igen... Har dock (pga av dessa underbara mornar) rasat ett par kg nu, men den "lyckan" kommer såklart inte att bli långvarig. Det gör inte saken bättre att mannen jag bor med tycker det är jättekul att gå bakom mig å pika mig för hur stor rumpa jag fått heller... Äh, nu ska jag gå å dricka en kopp "näs" kaffe å plocka undan i köket...på återseende...

Ovido - Quiz & Flashcards