Alla inlägg den 10 september 2009

Av hazzel - 10 september 2009 09:34

Tycker inte om att bloggen förändrats :P Vill ha det som det var :P Haha...


Fy...jag får sån ångest över att inte "få" träna varge dag. Vad ska jag göra istället då? Sitta på arslet å ÄTA kanske :( Det här med promenader i all ära, men svettas jag inte som en idiot känns det inte som om det ger nåt. Överväger att lägga in ett step pass idag kl17 å sen stanna kvar på gymet å springa på crosstrainern tills Pumpen börjar kl19...men jag vet inte var David tycker om den ideen ännu. (han sover - sjuklingen :(  ) Pratade med en tjej som jobbar på gymet ang min vikt å allt igår...fick med mig info hem om kostrådhivning & att man för en nätt summa av 700 kr får råd å stöttning i hur man lägger upp träning, kost å allt...jag vet inte...

Ovido - Quiz & Flashcards