Alla inlägg den 25 september 2009

Av hazzel - 25 september 2009 14:06

Jahapp...då var man "här" igen då...

Tydligen är dte inte bara jag som har svårigheter med den nya looken, det är dess värre även så att det är svårt att "komma åt" den för en del läsare!? Kan det vara så att bloggjäveln nu helt bytt namn till hazzel.bloggplatsen.se  ?


Är hur som hällst välldigt seg idag...oxå. Jag är konstans trött å på ganska lätt irriterat humör. Beror med största säkerhet mycke på att jag inte tränat på snart två veckor nu :( Först va juh David sjuk, sen blev jag å Melvin sjuka oxå...Melvin är fortfarande snorig, men jag är mäst öm i kroppen å som sagt allmänt trött å hängig :(

Så nu ska jag gå å lägga mig på sängen å njuta av lugnet ett tag.


...Ser i allafall fram emot att komma hem snart :)

Ovido - Quiz & Flashcards