Alla inlägg den 9 september 2009

Av hazzel - 9 september 2009 19:20

Efter mitt livs första spinning pass känner jag mig oväntat sagt besviken :( Inte alls så jobbigt som jag föreställt mig. Visst, man kan juh öka tempot & belastningen individuellt, men då kan jag juh lika gärna trampa på en cykel innan eller efter BodyPumpen (som jag valde bort odag, då dessa pass ligger på samma tid) Nä, hela vitsen med ett spinning pass är väl, i allafall enlihgt mig, att instruktören (å de andra deltagarna så klart) får en att prestera bättre än man själv kanske hade anat!?!? Well, ska ge det några chanset till i allafall innan jag helt avfördar det. Men nästa gång ska jag kliva upp en svårighetsgrad :)

Av hazzel - 9 september 2009 12:16

Ja, undra jag var Freud skulle säga om mina försovningar hela tiden..?

Idag skulle jag varit hos läkaren (för andra gången) men missade tiden :( Melvin har bsovit jätteoroligt i natt, å alltså jag oxå...så nu på morronen har jag sovit som en liten gris (nej inte svininfluensa, bara trynat för lathetens skull) :P


Har spinning idag, men om jag ska vara ärlig så känner jag inte alls för det...inte nu i allafall...

Nä, på dåligt humör å på tok för lite kaffe... detta bådar inte gott...

Ovido - Quiz & Flashcards