Alla inlägg den 16 september 2009

Av hazzel - 16 september 2009 23:22

Ja, är han inte riddaren i nöden så säg...?

Har krånglat till det jag till en början tyckte var en toppen ide´gällande "hem"resan :P Tänker nämnligen ta tåget till Gävle för att sedan bli hämtad där å åka bil till Sundsvall... Toppen!! Å så samma visa fast bakvändt när jag ska hir ner igen då...MEN i all iver bokade jag biljetterna UTAN att höra om nån hade tid & lust att hämta mig å Melvin i Gävla :P Pratade i allafall med Pappa idag å nu är ena biten löst i allafall :) Tack för det...får se hur jag löser den andra. En sak kan man dock säga om mentaliteten där "uppe"...det är du btra mycke mer självklart att hjälpa sina vänner & sin familj där än vad det är här nere... huvva! Nu blev det lite gnäll igen, trots att detta skulle vara ett positivt inlägg. Well det om det...nu ska jag gå å lägga mig å sova...en viktig sak kommer att ske i morron...får se hur det slutar!?!?

 

G´natt!

Ovido - Quiz & Flashcards