Alla inlägg den 15 september 2009

Av hazzel - 15 september 2009 12:51

Huvva, idag är ingen hopp & studs dag för lille mannen, det kan jag lova...

 Han bara sover å sover.

Vaknade å käkade...va uppe en stund men blev jättepipig så jag la jan igen å nu har han sovit sedan 9!!!!

 

Vi ska igentligen bort till BVC idag...men jag tycker det börjar könnas sååå onödigt att fara å springa ner dit hela tiden. Jag ser juh om han mår bra...å är det inte större riskt att han blir sjuk om vi far å ränner dit var å var annan dag? Ja, oj då...inte så ofta kanske...men jag tycker endå att det fpr räcka med kontroller nu.

 

Hemmet ser ut som ett katastrof område oxå :( Tycker tom att det luktar illa här :P Lätt överdrivet kanske, man jag VILL INTE städa idag!! Jag vill bara inte!!

 

Skulle vilja kura ner mig i soffan med en bok å ett glas vin å bara isolera mig från omvärlden å alla desa ansvar. Men men...det är väll bata till å gå å borsta tänderna, fixa detta förbannade hår å sen kommer rästen av dagen att kräva sitt, oavsett om jag vill eller inte.

 

Hej sålänge...  

Av hazzel - 15 september 2009 00:37

Så svårt det blev att sova igen  nu då... :(

Trodde att jag, efter ett dubbel pass + moms på gymet skulle ha lätt att somna, men icke!!

Ser hur som hällst ut som om jag kommer att åka till Sundsvall igen innom en snar framtid.

Så då är det bara att hoppas, eller vad man nu ska säga, att saker & timg inte upprepas här nere under tiden... (?)


Nää...jag har fortfarande inte bl ivit kompis med detta nya utförande på bloggen :( Känner att det är motigt att sätta mig å skriva var enda gång... :( Kanske lika bra att lägga ner???

Ovido - Quiz & Flashcards