Alla inlägg den 4 september 2009

Av hazzel - 4 september 2009 22:27

SVININFLUENSA!!!

David är sjuk, å ligger för närvarande i karantän i vårt "lilla rum".

I morron ska han ringa sjukvårdsupplysningen...får väll höra vad dom säger. Jag är så nojig att det är svininfluensan :/ Vet juh inte ett skit o symptom eller hur farligt det kan vara att bli smittad (?) Vet bara att när jag hör David hosta å hosta där innifrån låter det inte bra :(


JAG HAR EN VÄN!!!

En vän till mig har flyttat närmre :) Känns så jävla bra att ha honom här i närheten :)


MELVIN!!

Min lilla sötunge <3 Han har så svårt att sova :( Ställer sig upp på alla 4a i sömnen, å av det vaknar han juh (!) Vet inte hur många gånger jag stoppar om han å stoppar om han innan han slutligen somnar så pass hårt att han slutar "ställa" sig upp... Även om nätterna sover han oroligt, gnäller å gråter högt i sömnen. Är väl mycket osom händer innuti honom nu kan man tänka!?!?

Han har fått en gåstol btw :) en jättefin grön gåstol med instumentbräda, ratt, backspegel å hela kittet :)


Hade gärna lagt upp bilder om inte min hårddisk valt att säga upp sig utan någon som hällst uppsägningstid :( Är helt förkrossad över att ALLA mina bilder å filmer på Melvin från födseln till nu är borta..BORTA!!!


TRÄNINGEN DÅ...

I morron ska jag prova på ett nytt pass :) 55 minuters intervall träning... kan bli spännande. Är även helt förnöjd över att jag "sprang" 6 km på crosstrainern EFTER passet igår :)



G´natt...

Ovido - Quiz & Flashcards