Alla inlägg den 20 september 2009

Av hazzel - 20 september 2009 19:45

Melvin är fortfarande så så sjuk :(

Idag somnade han i mitt knä redan strax efter sju... hoppas att han kommer att fortsätta sova i natt nu då...?!


Själv  känner jag min inte allt för pigg heller...blir arg på David vad han än säger...lika bra att berätta det för han så han inte tar illa upp...ja ok...så han inte tar ALLT FÖR illa upp då...

Av hazzel - 20 september 2009 19:45

Melvin är fortfarande så så sjuk :(

Idag somnade han i mitt knä redan strax efter sju... hoppas att han kommer att fortsätta sova i natt nu då...?!


Själv  känner jag min inte allt för pigg heller...blir arg på David vad han än säger...lika bra att berätta det för han så han inte tar illa upp...ja ok...så han inte tar ALLT FÖR illa upp då...

Ovido - Quiz & Flashcards