Alla inlägg den 5 februari 2009

Av hazzel - 5 februari 2009 22:25

Nu är det sista gångenjag tar i denna dator för den här dagen.

Har legat på sängen å pratat framtidsfunderingar med älsklingen, så nu är jag så trött att det lutar åt att vandra bort till sängen igen :)


I morron kommer Agnetha hit på förmiddagen, så då får jag äntligen en anledning att röja upp lite här :) Sen på Kvällen skulle visst två av Davids polare kika förbi igen. Trodde inte att jag skulle ha så mycke till övers för hans vänner...men jusst dessa två är i allafall helt ok.


Bebis väskan!!

Är det nån som kan tipsa mig lite om vad jag bör ha med mig in på förlossningen/bb? Både när det gäller bebis mig å David. Har packat en väska med, vad jag tror, är det viktigaste...men det är alltid intressant att få tips å ideér av andra :)


God natt så länge!!


<3  Frid & Kärlek <3

Av hazzel - 5 februari 2009 17:38

Hmm...det blir kebab till middag idag. Inte min favorit direkt, men men.

Så nu är klyftpotatisen i ugnen å salladen e klar...bara att vänta då...

Jag har trots ett tappert försök inte fått särskilt mycke gjort idag. Fattar inte vad det sitter i :( Har säkert skrivit 3-4 inledningar men inget som jag känner nån "dragning" till lixom. Det blir bara massa skit :(


I morron ska jag inte göra nån form av skolarbete alls har jag bestämmt mig för. Bara umgås med vänner, fika, käka god middag å må bra :) Sen ska jag ta nya tag med skrivandet på söndag. Skulle dock behöva nån som jagade på mig lite... (självkännedom kallas det)


Har fått reda på att mitt älsklingshus är till salu med.

jag älskade detta hus när jag va liten...

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/341780


Nä, matdags va det ja...

Av hazzel - 5 februari 2009 12:27

Som tidigare nämts, så kommer min mamma & de två minsta bröderna hit & spenderar sitt sportlov hos oss v10. Tänk nu om *bökiga tanke* jag inte fått bebis ännu då dom kommer :( Va tråkigt :( Jag börjar nämnligen, sakta men säkert förlika mig med tanken på att gå över tiden... Och går jag nu så pass långt över så jag måste bli igångsatt kommer detta ske den 27e. Mamma å grabbarna kommer den 28e. Vilket innebär att jag inte kommer att vara anträffbar på i allafall nån dag juh... Här får inte nån komma in på bb för att besöka en heller, (förutom pappan) så då kommer jag bli liggandes där ensam me bebis medans David blir tvingad att vara hemma med min familj. *skummt* Nä, såhär ska man juh inte tänka...allt kommer att bli bra. Jag ska juh bli mamma själv...å min mamma kan banne mig klara sig :) ja...allt kommer att bli bra!!  (?)

Av hazzel - 5 februari 2009 05:35

Ja, då var tuppen väckt & rästen av dagen har jag "bara" skolarbete att ägna mig åt. Men det är sjukt va trotsig jag är mot mig själv...jag fullständigt älskar att skriva & att binda ihop ord å fraser på finurliga sätt MEN NU när jag "måste" producera texter slår hjärnan direkt i bromsen å vägrar sammarbeta. *suck* Lär dig att ändra tankemönster skulle en psykolog ha sagt. Ja mehn hur då?  svarar jag!


Från det ena till det 7e...jag såg kort på Jeanettes lilla pojke igår :) åååh vilken guldklimp :) nåt så otroligt vacker liten varelse :) Nu blev jag juh verkligen bebissjuk. haha...


Nä, va faan gör man uppe denna tidiga morron timma igentligen? Har juh ingen att sysselsätta mig med endå. Tv´n saknar plötsligt signal (?) datorn (skolarbeten) är jag inte tillräckligt vaken för att ägna mig åt & frukosten är redan äten...så vad återstår? Det är juh för faan fortfarande svart som natten ute. Inte ens hundägarna har orkat sig ut på morronpromenaden ännu. *suck* nej tack å lov att jag snart...vääldigt snart kommer att ha händerna fulla :) *längtar efter Tekla/Melwin nu...* (ja, det är dom namnen vi beslutat oss för att ha :) )


"Magen" 30/12 - 08

Ovido - Quiz & Flashcards