Alla inlägg den 17 februari 2009

Av hazzel - 17 februari 2009 19:05

Ja, då har man legat på massage bänken i en timme idag då :)

Hoppas, hoppas att det sätter fart på lillen där inne :)

Massage ska juh sätta igång förlossningen sägs det juh...

Byta gardiner, gå i trappor, promenader, sex, knäböj...å massage.

Nu har jag tamefaan gjort allt jag kan för att få igång det här :P


Var så nervös att jag skulle fisa när jag låg på massage bänken så jag hade svårt att slappna av :P Hoppas att det gjorde nytta i allafall !?!?  hihi...


Imorron har jag INGET på planeringen..städade å donade klart allt idag, så i morron ska jag sooova utav att ställa klockan å utan att ha nåt att kliva upp för. Ett filmmaraton skulle sitta fint i morron :)  * ide´*

Nä, jag ska upp till elgiganten å byta ut kolsyrepatronen till sodastreamern (stavas?) ...men det e allt! *bestämmd*


Nu har bebis hicka oxå...stackars liten...


Frid & Kärlek till er alla

Av hazzel - 17 februari 2009 10:11

Jahapp...då var dom här då...BRISTNINGARNA. Jag som klarat mig sååå länge utan ett enda litet streck. Det var såklart David som upptäckte dom. (själv är jag juh så stor att jag ser dom inte utan spegel) :( alla är på undersidan magen. ojojoj...det ser ur som ett nätverk över smågator i en storstad eller nåt. Hur kunde dee bli så mycke på så kort tid? Poff!!! Ena dagen INGEN nästa dg MASSOR!


Nu ska jag bege mig ner till mvc å lyssna på hjärtljuden å så iallafall...hoppas att det får mig på bättre humör, det brukar göra mig glad :) Sen jag jag nog kika in på H&M en sveng..länge sedan jag var där nu juh. Å jag har fått 500 i bonus där, så trots att jag inte har nå pengar kan jag nu handla där igen :) wee hee!! David ska hämta mig på stan vid 12, då blir det storhandlingsdags. Kankse ska ta å käpa lite blommor oxå...ja ja ja..bla bla bla... höres sen då!

Ovido - Quiz & Flashcards