Alla inlägg den 7 februari 2009

Av hazzel - 7 februari 2009 23:50

Ja, dags för sängen nu. har suttit i soffan å skrattat åt -jag vet inte- ett bra tag nu, å det brukar kunna vara ett säkert tecken på att jag är övertrött :P David ska väl kolla klart på fotbollen innan han kommer i säng kan jag tänka mig. Har i allafall haft en bra dag :) Davids moster bjöd på mat. Det va både gott å trevligt. Nä, skit samma...jag orkar inte mer nu. Natti natti för i helvete!!

Av hazzel - 7 februari 2009 12:17

Är det av omtanke, nyfikenhet eller är syftet att driva mig till vansinne?

100 frågor om dagen: Har du fått än? Känns det nåt? Är det på G snart? GAAAAAH!! Jag har inte ens gått full tid ännu & endå behandlas jag som om jag gått flera veckor över tiden. SLUTA STRESSA MIG! Överväger att sluta skriva här tills jag fått barn, är hemma igen å har varvat ner... 

Jag meddelar väll självklart dom som meddelas bör, när det hänt nåt så låt mig va nu!!


Nu ska jag göra mig iordning...vi ska till Davids farmor, som fyllde 70 år den 5e :) *grattis grattis*


Jag & Älskling funderar på att gå på bio ikväll...nån som sett den där med Brad Pitt...när han åldras baklänges? Är den bra? Det står mellan den å Wallander filmen...?

Ovido - Quiz & Flashcards