Alla inlägg den 10 februari 2009

Av hazzel - 10 februari 2009 22:53

Gattis till mig på 3 års dagen :)

Ja, idag var det tre år sedan jag kom till Västervik

(med allt vad det innebar)


<3  Frid & Kärlek <3



Av hazzel - 10 februari 2009 14:00

Dagens mvc status:

Bebis hjärtljud låg på 160. Låter juh så mysigt när det lilla hjärtat slår :)

Magen är 36cm. & JA, huvudet är FORTFARANDE fixerat. Stackars liten kommer att se ut som en vägkona i huvet juh :( Varit fixerat i över 3 veckor nu... Jag däremot hade jävligt dåliga värden & högt blodtryck (?)

Jag som i vanliga fall har så LÅGT blodtryck att jag riskerar att svimma om jag reser mig upp för fort. Ska komma in igen om bara ett par dagar å kolla igen. Fick rådet att vara aktsam för huvudverk å ringa till förlossningen om jag var minsta orolig. *ok, lovar*


Nu ska vi käka paj å sen gå ner på stan, igen, då David ska klippa sig :) skoj skoj :)


hej hopp så länge...

Av hazzel - 10 februari 2009 10:26

Brottomt som vanligt när jag ska nån stans.

Låg länge i sängen å försökte koka ihop nån bra bortförklaring till varför jag skulle stanna hemma, men jag ångrade mig. Måste juh ner å lyssna på lilla hjärtat...vem vet, detta kanske blir sista gången?


Uppdaterar senare, ska vara hos barnmorskan om en halvtimme :P


Ovido - Quiz & Flashcards